Internship- and vacancy database

Internships and vacancy's 
Especially for our members, we have an overview of interesting internships and vacancies below.
(Not every vacancy is in English, this depends on the company who is offering it.) 

------

Stages en vacatures
Speciaal voor onze leden is hier een overzicht van interessante stages en vacatures.

--------

Junior HR Beleidsadviseur
32 - 36 uur per week

Ben jij (bijna) afgestudeerd en op zoek naar een startersfunctie in de richting van Human Resource Management? Meander Medisch Centrum is een topklinisch ziekenhuis in Amersfoort.
Wij delen met ruim drieduizend professionals de ambitie om elke dag de beste zorg te leveren. De afdeling Personeel en Organisatie bestaat uit een drietal onderdelen, P&O Servicecentrum, P&O Advies en Beleid en de Meander Academie. Ons team bestaat uit ongeveer 45 medewerkers met veel kennis en ervaring. Ben jij die jonge en enthousiaste starter die van ons wil leren en waar wij van kunnen leren?

Functieomschrijving
Het team Advies en Beleid adviseert en ondersteunt het management bij de realisatie van de (strategische) doelstellingen van Meander Medische Centrum en wordt direct aangestuurd door de Manager P&O. Het team bestaat uit 4 P&O managementadviseurs met generieke P&O expertise op strategisch en tactisch niveau en adviseurs met specifieke expertise op het gebied van recruitment, mobiliteit, arbeidsvoorwaarden, HR control, verzuim, re-integratie en arbo en arbeidshygiëne.
Als junior HR beleidsadviseur ga je projectmatig aan de slag met actuele thema’s als duurzame inzetbaarheid, HR control, en strategische personeelsplanning. In deze functie komt de focus te liggen op HR analytics. Om vernieuwende ideeën kracht bij te zetten maak je gebruik van data en analytics. Je onderzoekt en experimenteert met HR gerelateerde data en bent continue op zoek naar nieuwe en interessante analyses. Je bent in staat is om actuele theorie te verbinden met data en dit te vertalen naar de organisatie door het ontwikkelen van beleid en werkprocessen.

Wij vragen
- Je beschikt over een (bijna) afgeronde WO opleiding (Master) richting HRM, Organisatiekunde of Personeelwetenschappen.
- Je hebt cijfermatig inzicht, kennis van Excel en bij voorkeur ervaring met SPSS.
- Je wilt graag leren en bent ontwikkelingsgericht.
- Je bent communicatief sterk, zowel in woord als geschrift.
- Je bent in staat om met een frisse blik en overtuigingskracht (samen) te werken.

Wij bieden
- Een boeiende werkomgeving in een prettige werksfeer
- Goede scholingsmogelijkheden
- Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 2/3 jaar
- Een salaris van € 2.612,- bruto per maand (FWG 55) bij een 36-urige werkweek, afhankelijk van je ervaring
- Interessante extra’s, zoals een fietsplan, bedrijfsfitness, eindejaarsuitkering, premiekorting op je verzekeringen
- Goede bereikbaarheid met openbaarvervoer en auto (voldoende parkeergelegenheid).

Contactinformatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Karin van der Goot, Manager P&O, via telefoonnummer 033 - 850 5050.
Solliciteren kan via de website van Meander Medisch Centrum, www.werkeninmeander.nl . Je kunt tot 12 februari a.s. reageren op deze vacature.

--------

Junior Recruiter (stage) bij Vanderbon
Word onderdeel van het Recruitment-team en ga aan de slag met employer brandingcampagnes, campus recruitment en events waarbij je studenten gaat werven voor een gave bijbaan binnen het Flagship of TeleSales team van Vandebron!
Het Flagship team enthousiasmeert mensen op straat om klant te worden van Vandebron, Het TeleSales team belt potentiële en huidige klanten om ze te overtuigen om klant van ons te worden en blijven. We zijn zoek naar een een Jr. Recruiter die middels een meeloopstage een bijdrage levert aan de werving en selectie van deze twee teams.

Wat ga je doen?
- Je zet campus recruitment op voor TeleSales en Flagship en gaat een intern team mobiliseren dat op pad gaat naar verschillende universiteiten in Nederland om studenten te enthousiasmeren voor een bijbaan bij Vandebron.
- Je coördineert events waar Vandebon aan deelneemt om studenten te recruiten, zoals open dagen en carrière events.
- Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van stage- en interviewverzoeken van studenten.
- Je ondersteunt in monitoring en bijsturing van online recruitment campagnes, waarin we via Social media nieuwe kandidaten werven voor verschillende rollen binnen Vandebron.
- Je ondersteunt in het werving- en selectie plan voor een 1-jarig talent-programma van Vandebron waar 50 studenten aan kunnen deelnemen.
- Je hebt een rol in het uitzetten van vacatures en screenen van kandidaten op jobboards, platforms en netwerken.

Must have's voor deze rol:
- Je bent bezig met een HBO/WO opleiding.
- Je hebt affiniteit met onze duurzame missie.
- Je wilt je ontwikkelen in het werven van nieuw talent.
- Je houdt van aanpakken en organiseren en schroomt niet om de telefoon te pakken.
- Je hebt een nieuwsgierige houding.
- Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar.

Wat bieden wij?
We zijn een snelgroeiende scale-up waar je veel kunt leren en als je verantwoordelijkheid neemt, krijg je die ook. Wij zorgen daarbij voor een ambitieuze werksfeer, een lekkere bio
lunch, verse koffie, een gezellige vrijdagmiddagborrel op ons dakterras, een marktconforme stagevergoeding en natuurlijk de állerleukste collega’s. Kortom, een uitdagende stage waar je veel kunt leren over content marketing en waarmee je ook nog eens impact maakt. Klinkt dit als iets voor jou? Reageer dan uiterlijk 15 februari via onderstaand formulier, waarin je ons vertelt wie je bent,
wat je doet en waarom je wil bijdragen aan onze missie. 
https://werkenbij.vandebron.nl/jr-recruiter- stage/nl

--------

Stagiair Talent Acquisition - Interne team
Februari t/m Juni 2018
Frisse Blikken geeft ondernemend talent de kans om zich te ontwikkelen door grote organisaties te helpen met innovatie- en verandertrajecten. Onze Frisse Blikkers zijn onze grootste trots; zij zijn degenen die samen met onze opdrachtgevers de nieuwste, gaafste en creatiefste oplossingen en innovaties creëren. Het vinden en selecteren van deze talenten is daarom een belangrijke opgave binnen Frisse Blikken. Hierin staat het geven van een leerzame en fijne candidate experience centraal.
 
De STAGIAIR TALENT ACQUISITION speelt een grote rol in dit proces. Jij weet namelijk het kaf van het koren te scheiden en hebt een neusje voor talent. Jouw rol is onmisbaar: je bent namelijk de contactpersoon voor onze (potentiële) sollicitanten. Jij bent het gezicht van Frisse Blikken naar hen toe en zorgt ervoor dat de sollicitatieprocedure voor elke sollicitant op rolletjes verloopt. Je zorgt ervoor dat zij zich op hun gemak voelen en met vragen rondom de sollicitatieprocedure komen ze bij jou terecht. Daarnaast ben je ook actief betrokken bij het organiseren van onze inhouse events en ondersteun je bij onze student community Fresh Connection. Ook haak je aan bij interne projecten, waar we vernieuwende concepten op het gebied van talent acquisition allereerst binnen Frisse Blikken zelf ontwikkelen en uitproberen. Jij levert dus een grote bijdrage aan het geven van die o zo belangrijke candidate experience en het draaiende houden van onze recruitmentmachine.
Hadden we al gezegd dat je onmisbaar bent?
 
Voor deze rol zoeken we een assertieve en energieke student die zijn of haar zaakjes goed op orde heeft als het aankomt op plannen en organiseren. Je bent in de eindfase van je studie en wil relevante ervaring opdoen in het werkveld van HR en Talent Acquisition. Hiervoor ben je op zoek naar een plek waar je elke kans kunt aangrijpen om jezelf verder te ontwikkelen. Je vindt het leuk om conceptueel bezig te zijn en hebt daarnaast twee rechterhanden die je graag uit de mouwen steekt. Toptalent aantrekken en hen een fijne sollicitatieprocedure laten ervaren staat bij jou op nummer één!
 
DROOM
83% van alle studenten heeft de ambitie om zelf te ondernemen, maar weinigen grijpen daadwerkelijk de kans. Frisse Blikken bestaat om dit talent te versnellen en daarmee organisaties te helpen. Want moderne organisaties staan juist te springen om de frisse blik van jonge professionals. Als Frisse Blikker krijg je de mogelijkheid om jouw ondernemersdroom waar te maken, door in een ondernemende rol ervaring op te doen voor je toekomstige bedrijf.
 
INGREDIENTEN
We bieden je de mogelijkheid om stage te lopen bij Frisse Blikken in een fulltime dienstverband. Het betreft een werkstage van februari tot en met juli. Je afstudeeronderzoek heb je al in je zak of staat pas over een half jaar op de agenda. De stagevergoeding betreft €500 per maand. Daarnaast ontvang je reiskostenvergoeding en krijg je een MacBook en Iphone gedurende je stageperiode. We begeleiden je in jouw individuele ontwikkeling en daarnaast doorloop je samen met je mede-stagiairs een ontwikkeltraject. Je krijgt ons vertrouwen om eigen ideeën en initiatieven te realiseren. En natuurlijk een heel leuke werkplek waarvan jij mede de gastheer of -vrouw bent.
 
Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Rachel Verstraeten (rachelv@frisseblikken.com). Voor deze functie solliciteren doe je via deze link.
 
-------
 
Stagiair Talent Acquisition & Development
Februari t/m Juni 2018
Frisse Blikken geeft ondernemend talent de kans om zich te ontwikkelen door opdrachten te doen bij grote organisaties. Ook zelf zijn we continu bezig met verbetering en innovatie binnen ons bedrijf. Onze stagiairs spelen daarbij een belangrijke rol. Eerst moet je dit weten: Frisse Blikken heeft geen afdelingen, maar blikken – teams – die vallen binnen één van onze 3 kernproposities. Binnen deze kernproposities werken Frisse Blikkers voor klanten aan verschillende projecten. Een stagiair werkt juist intern aan het uitbouwen van de kernpropositie. Op dit moment zoeken we iemand die ons helpt bij het verder ontwikkelen van de propositie TALENT ACQUISITION & DEVELOPMENT.
 
Die Millennials, wat zoeken zij in hun werk en hoe verbind ik hen aan mijn bedrijf? En hoe kunnen we ervoor zorgen dat we onze organisatie versterken door talent te laten groeien? Een mooi voorbeeld van een vraag die past in het straatje van de propositie Talent Acquisition & Development. Deze propositie helpt onze opdrachtgevers op het gebied van Employer Branding, recruitment, onboarding, Employee Engagement, Talent Management en Learning & Development. Dat doen we door het opzetten van bijvoorbeeld Employer Branding strategieën, het creëren of vernieuwen van de onboardingsexperience en het ontwerpen van ontwikkelings programma’s.
 
De STAGIAIR TALENT ACQUISITION & DEVELOPMENT is samen met collega Frisse Blikkers verantwoordelijk voor het in de markt zetten van de propositie. Je denkt mee over de ontwikkeling van deze propositie. Met een commerciële bril zoek jij de kansen en mag je kritische vragen stellen. Is de marktpropositie duidelijk? Weten opdrachtgevers ons te vinden? Blijven we innovatief en vernieuwend? Noem het de spin in het web of noem het business development. Dat het een onmisbare rol is zul je snel merken. Daarnaast ondersteun je Frisse Blikkers bij de uitvoering van hun opdrachten. De collega’s met wie je het meeste zult werken komen uit de blikken Onboarded en &Power.
 
Klinkt als een afwisselende en goedgevulde week? Jep, dat is het ook! Daarom zijn we op zoek naar een energieke student met een ‘Bring it on!’ attitude! De eindfase van je bachelor of master is aangebroken en je afstudeeronderzoek heb je al in je zak of staat pas over een half jaar op de agenda. Verder grijp je elke kans aan om jezelf te ontwikkelen. Dat is te zien aan de activiteiten die je naast je studie doet. Je werkt graag zelfstandig maar staat ook te trappelen om samen met collega’s Frisse Blikken tot een commercieel succes te maken.
 
DROOM
83% van alle studenten heeft de ambitie om zelf te ondernemen, maar weinigen grijpen daadwerkelijk de kans. Frisse Blikken bestaat om dit talent te versnellen en daarmee organisaties te helpen. Want moderne organisaties staan juist te springen om de frisse blik van jonge professionals. Als Frisse Blikker krijg je de mogelijkheid om jouw ondernemersdroom waar te maken, door in een ondernemende rol ervaring op te doen voor je toekomstige bedrijf.
 
INGREDIENTEN
We bieden je de mogelijkheid om stage te lopen bij Frisse Blikken voor 4 of 5 dagen per week. Het gaat om een meewerkstage van februari tot en met juni 2018. De stagevergoeding betreft €500 per maand op basis van een full time stage, je ontvangt een reiskostenvergoeding en een MacBook in bruikleen tijdens je stageperiode. We begeleiden je in jouw individuele ontwikkeling door één op één begeleiding en het stage-ontwikkeltraject. Last but not least: je krijgt ons vertrouwen om eigen ideeën en initiatieven te realiseren. En natuurlijk bieden wij je een heel leuke werkplek waarvan jij mede de gastheer/-vrouw bent.
 
Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Rachel Verstraeten (rachelv@frisseblikken.com). Voor deze functie solliciteren doe je via deze link.

------

GORTCOACHING
Het kan nogal afschrikwekkend zijn wanneer je de overgang moet maken van opleiding naar werk. Tot nu toe was je waarschijnlijk vooral op school en studie gefocust, maar de tijd is gekomen om de eerste stappen te zetten in jouw carrière. Dit is een erg spannende periode – in het bijzonder als je nog niet precies weet waar je naartoe wilt en wat voor baan bij je zou passen. Het is belangrijk om in deze tijd bewuste keuzes te maken waar jij ook echt blij mee bent. GORTcoaching is een landelijk coachbureau dat je hierbij kan helpen! Wij bieden coaching speciaal voor studenten en pas afgestudeerden. Een coach voor studenten en pas afgestudeerden kan je op verschillende manieren ondersteunen – van algemene loopbaanvragen tot competentieonderzoek en advies bij het verhogen van jouw vaardigheden en zelfverzekerdheid. Durf om hulp te vragen zodat je een goed gevoel hebt bij het nemen van jouw volgende stappen!

Wat levert coaching jou op?
  • Meer zelfinzicht in jouw persoonlijke waarden, normen, drijfveren en doelen
  • Het (her-)ontdekken van talenten
  • Meer motivatie en energie
  • Meer zelfvertrouwen
  • De knoop doorhakken en belangrijke keuzes maken
  • Meer sturing in je loopbaan
  • Leren omgaan met keuzestress
  • Het bepalen van je competenties

Naast coaching organiseren wij regelmatig dynamische en interactieve workshops. Tijdens de workshops staan telkens verschillende thema’s centraal, zoals persoonlijke ontwikkeling, communicatie en aandacht! Er worden GRATIS workshops aangeboden in de avond op het hoofdkantoor van GORTcoaching in Amsterdam. Deze zijn toegankelijk voor iedereen! Interesse? Bekijk ons aanbod hier, en schrijf je snel in!
GORTcoaching is een landelijk coachbureau voor individuele coaching en teamcoaching. Het is ontstaan uit liefde voor het vak en gegroeid door enthousiaste klanten die een inspirerend coachtraject hebben doorlopen. Wij werken veel voor particulieren, bedrijven en ambitieuze coach bureaus die hun coaches nog beter willen laten presteren. Voor meer informatie over GORTcoaching ga naar www.gortcoaching.nl

Op ons hoofdkantoor in Amsterdam bieden wij diverse stageplekken aan, waaronder voor marketing en HR. Interesse in een stage bij GORTcoaching? Bekijk de vacatures op onze website of stuur je CV met bondige motivatie naar of nieuwestagiair@gortcoaching.nl

------

Graduate recruitment stagiair AEGON
https://werkenbijaegon.nl/vacature/meewerkstage-graduate-recruitment-59421.html
Als Graduate Recruitment stagiair houd je je bezig met de werving en selectie van studenten, Young Professionals ("trainees") en starters voor Aegon. Binnen onze netwerken ga je op zoek naar jong talent. Je bent het eerste aanspreekpunt voor stages richting studenten én managers. Je onderhoudt het contact met studieverenigingen en neemt beslissingen met betrekking tot de deelname aan Inhousedagen en/of bedrijven events. Daarnaast denk je mee over verbeteringen ten aanzien van de wervingsmethode en -procedure voor stagiaires, Young Professionals en starters.

-------

HR Recruitment stagiair AEGON
https://werkenbijaegon.nl/vacature/meewerkstage-hr-recruitment-60181.html
Als stagiair binnen HR Recruitment word je betrokken bij alle dagelijkse werkzaamheden die binnen HR Recruitment gedaan worden. Hierbij kun je onder andere denken aan werving en selectie voor vaste interne- en tijdelijke externe medewerkers. Het betreft een meewerkstage (géén afstudeerstage) waarbij wij uiteraard in overleg kijken naar de eisen vanuit jouw opleiding en de projecten / werkzaamheden die jij kunt oppakken. Je krijgt veel ruimte voor eigen initiatief, zodat je ook eens mee kunt kijken op de andere HR afdelingen (denk aan HR Advies, HR Services of Arbeidsvoorwaarden)

-------

Recruitment Stage T-Mobile

T-Mobile is niet zomaar een telecombedrijf. Als onderdeel van Deutsche Telekom neemt T-Mobile een belangrijke positie in op het gebied van mobiel internet. Wij verbinden mensen door het snelste 4G netwerk beschikbaar te stellen aan onze klanten. Elke dag weer. Met ruim 1450 enthousiaste collega’s zorgen we ervoor dat onze klanten waar ook ter wereld in contact kunnen zijn met hun dierbaren en zakelijke relaties. Super snel en zonder gedoe. T-Mobile verbindt. Verbind jij je aan T-Mobile? 

Ben jij die zelfstandige en mondige student op zoek naar een meewerkstage binnen de wereld van Recruitment? Dan is T-Mobile op zoek naar jou!
Je zult stagelopen binnen het Recruitment team op de HR afdeling van T-Mobile. Wij zijn op zoek naar een stagiair voor minimaal 32 uur per week en voor minimaal 5 maanden. Je gaat actief meewerken met een team van zes leuke recruiters.

Werkzaamheden
Binnen deze stage zal je voornamelijk meedraaien binnen het cluster Retail. Samen met de verantwoordelijke recruiter ga je onder andere aan de slag met de werving en selectie van Shop Advisors voor al onze T-Shops. Daarnaast krijg je binnen de stage ook de mogelijkheid mee te kijken en te lopen met de overige recruiters. Hierdoor krijg je een goed beeld van zowel Recruitment en HR als het reilen en zeilen binnen de commerciële, dynamische organisatie die T-Mobile is.

Andere werkzaamheden en verantwoordelijkheden zullen zijn:

  • Telefonisch geïnteresseerden en medewerkers te woord staan;
  • Uitzendkrachtenadministratie bijhouden;
  • Maken en bijhouden van overzichten van vacatures;
  • Social Media kanalen (Twitter) up-to-date houden.

Wat zoeken wij? 
Je volgt een HBO- of WO-opleiding in de richting van Human Resource Management/ Communicatie/ Organisatiepsychologie/ Organisatiewetenschappen. Je bent geïnteresseerd in werving en selectie en je vindt het leuk om met mensen te werken. Je bent hands-on, nauwkeurig, mondig, een teamplayer, resultaatgericht en in staat om zelfstandig te werken.

Wij bieden je een interessante, boeiende en leerzame werkervaring in een inspirerende en uitdagende omgeving met de mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling. Je ontvangt zorgvuldige begeleiding en vanzelfsprekend ontvang je een passende stagevergoeding. Het is een mooie manier om eens een kijkje te nemen op een HR afdeling en bij onze organisatie.

Kom jij ons versterken op onze Recruitment afdeling? Stuur ons dan snel jouw CV en motivatie!
Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Karen den Hartog (karen.den.hartog@external.t-mobile.nl).

-------

Internship Global Translators (Barcelona) 
Our company, located in Barcelona, Spain, offers translation and interpretation services in all languages. We give the opportunity to do an internship for a period of three months or more in the Project Coordination, Human Resources department, Administration department, Web Marketing department .

MARKETING
Ø  Marketing (starting from August 2017 or later, 3 months at least) internship includes some of these tasks: create quality content to promote Web Blogs on the net (Blogging); promote our websites on the most important social networks (Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Blog); analyse statistics in order to make conclusions and carry out improvements; carry out changes on the website using code (HTML); image editing; carry out Marketing campaigns (Promotions, Competitions…); write articles related to the Instituto del Bienestar (published in a blog); look for forums and participation; introduce content on our WebPages (1globaltranslators.cominstitutodelbienestar.comwikifelicidad.org); SEO positioning, look for commercial contacts and introduce them into databases; call clients or potential clients, other tasks related to marketing and commercial management.

HUMAN RESOURCES
Ø  In the Human Resources Department (starting from September 2017, 3 months at least) you will work with organising the employees, freelance translators and the new interns. For example: you will update the database of professionals, you will communicate with candidates for internships, you will also look for new translators, and you will be in charge of the management of communication of CVs we receive. You will also have to work with the Instituto del Bienestar, putting adverts on websites of psychologist schools, using the databases, answering calls, writing emails, etc. At least a medium high level of Spanish is required. 

PROJECT COORDINATION
Ø  The tasks in the Project Coordination Department (starting from July  2017 or later, 4-5 months at least) are, for example: preparing quotations, order’s acceptations, translation orders, etc. for clients and suppliers, coordinating translations and other projects, delivering translations, choosing appropriate translators and professionals for each project, calling the clients and the translators if there are problems or questions, etc. For this reason a high level of Spanish is required (spoken and written). Finally you will also have to file the messages and manage the orders of the Instituto del Bienestar.

The internship is not remunerated, but travel costs between the working place and the accommodation within the city of Barcelona are paid by the company.
We are looking for responsible and multidisciplinary students who can work with us developing their own abilities.

Minimum requirements: 
- Spanish and English (high spoken and written level)
- Office Pack (advanced user level) 
- Internship Agreement from University/College

If you are interested, you can send us your CV by email to: humanresources@1globaltranslators.com
For further information, please contact the Human Resources Department.

--------

Stagiair(e) – Breda
Organisatie
Lefit Recruitment & Interim verbindt opdrachtgevers en professionals bij vervanging, uitbreiding, specifieke kennisbehoefte of gedurende projecten. Daarnaast faciliteert zij bij employability vraagstukken.
Met een sterke regionale focus, enkel zeer ervaren consultants en unieke communities biedt Lefit duurzame en relevante oplossingen voor opdrachtgevers en professionals. Binnen Lefit hangt een ambitieuze en onderling toch informele sfeer. Lefit bestaat ruim 7 jaar en is gevestigd in Breda in het Rijksmonument de 3 Hoefijzers. Lefit bemiddelt in functies vanaf hbo werkdenkniveau in de vakgebieden finance, ICT, sales & marketing en engineering.

Functie
Als stagiair(e) binnen ons bureau heb je een veelzijdige functie. Er zijn meerdere opdrachten mogelijk, bijvoorbeeld op het gebied van:

  • Vorm geven aan (een deel van) het beleid voor arbeidsmarktcommunicatie, met name richting de hoger opgeleide young professionals in specifieke vakgebieden zoals ICT;

Als stagiair(e) ga je binnen recruitment operationeel meewerken aan het vinden van de juiste kandidaten voor onze opdrachtgevers. Dit betekent dat wij je gedegen zullen inwerken om als (re-)searcher en recruiter werkzaam te kunnen zijn en jij tegelijkertijd jouw creatieve inbreng benut om ons communicatiebeleid verder vorm te geven (d.w.z. de inzet op social media, het optimaliseren van de communicatie en traffic op onze site, etc.). Daarnaast zet een stagiair(e) zich in om (arbeids-markt)kansen te signaleren en continue de koppeling te maken tussen vraag en aanbod in bepaalde niches op de arbeidsmarkt.

Wie zoeken we?
Voor deze uitdagend stageplaats zijn wij op zoek naar HBO/WO studenten met ambities in recruitment.
Goede spreek- en schrijfvaardigheid van de Nederlandse taal en computervaardigheden zijn vereist. Daarnaast is het belangrijk dat je zelfstandig kunt werken en graag initiatief neemt. Je bent communicatief vaardig, nauwkeurig en nieuwsgierig.

Aanbod
Wij besteden veel aandacht aan jouw ontwikkeling en begeleiding in onze organisatie. De stage heeft een meewerkend karakter en er zijn volop ideeën over aanvullende stageopdrachten. Voor de ervaring van enkele van onze stagiaires, lees hier: http://www.lefit.nl/nieuws/stagiaires-bij-lefit-professionals-in-de-dop/.
Daarnaast kenmerkt Lefit zich door dynamiek en mogelijkheid tot eigen inbreng en ontplooiing. Doordat je als stagiair(e) constant direct contact heb met de partners van Lefit zie je alle facetten van het bedrijfskundige vlak voorbij komen en kan je volop mee draaien in de dagelijkse processen. Hierbij leer je o.a. het voeren van zakelijke gesprekken, kritisch te lezen en je netwerk op te bouwen.

Sollicitatie
Wil je meer weten over deze vacature en/of solliciteren? Neem dan contact op met Stefan Videler 06-43175752 S.videler@lefit.nl

--------

HR Internship Bynder
We are looking for a full time HR intern to support our global HR department in our Amsterdam office.

Bynder is conquering the world with our branding automation and marketing software. We’re an international company with offices in Boston, Amsterdam, Rotterdam, Dubai, Barcelona, and London. And if that wasn’t enough, we offer you a HR internship in a fun, international company with an open and transparent work culture.
Check jobs.getbynder.com to get to know us better.


About the job
Bynder is an ambitious fast growing company which creates lots of challenges within the area of HR. As a member of Bynder’s HR team you will assist within various supporting activities including recruitment, personnel administration and drafting contracts. Also as the HR department has only be implemented recently there is a lot of room for new ideas and creativity to help us build a strong HR department.


Responsibilities
• Maintaining personal files (digital and hard copy) 
• Sickness absence and annual leave management 
• Drafting contracts
• Contractual Changes and mutations
• Informing other departments about employee changes
• Supporting our in-house recruiter with recruitment activities
• Supporting several HR related projects
• We will provide you with the possibility to start your own HR related project


Requirements
• Fluent in English (written and spoken), other languages are a plus
• End Bachelor(HBO/WO) or Master student - study direction Business/Organizational Psychology/HRM
• You must be a student registered at a School/University for the full duration of the internship
• Detail-oriented, organizational skills
• Open, friendly, team player and strong communicative skills and the ability to quickly adapt within a changing environment
• Ability to handle sensitive and confidential information in a discrete way
• Living in or close to Amsterdam
• If you are a non-EU citizen, you must be enrolled at a Dutch university or have a valid work visa.

Internship Perks
• Challenging and inspiring work environment
• Work in an international team
• Space for input and creativity 
• Daily lunch
• Drinks at the Bynder Bar :-)
• Bi-Weekly massage
• Monthly compensation

Interested? 
Contact Tomas haviar - Recruiter at Bynder (tomas@bynder.com).